    From: "wakeup" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: --= Re: mandat za jazde bez waznego biletu !!! =--
    Date: Fri, 16 Apr 2004 22:43:51 +0200

    witam wszystkich
    chcialem przy okazji tej dyskusji zapytac, moze ktos mi podpowie co
    powinienem zrobic
    w roku 2000 we Wroclawiu kanar zlapal mnie bez biletu na bagaz (spisal itd),
    pol roku pozniej przyszlo upomnienie z odsetkami za zwloke, zlekcewazylem,
    zreszta nie mialem kasy, gdzies po 8 miesiacach przyszedl kolejny list, ze
    jesli zgodze sie zaplacic to mi daruja odsetki, zaplacilem
    na poczatku ostatnich wakacji robilem porzadki w papierach i wywalilem
    potwierdzenie wplaty (minelo tyle czasu ze uznalem ze nie jest mi juz
    potrzebne), po wakacjach kiedy wrocilem do domu rodzice wreczyli mi list od
    firmy ktora przejela dlugi od przewoznika wroclawskiego, chca zebym oddal po
    raz drugi co juz oddalem plus odsetki za ten czas, strasza mnie wpisaniem na
    liste dluznikow i komornikiem
    czy powinienem zaplacic, czy moze olac sprawe?
    chca odemnie cos kolo 200zl, nie jest to duzo, ale i nie malo
    pozdrawiam