  • Data: 2004-10-20 12:47:56
    Temat: Re: mandat - kwesia teoretyczna
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > Nikt jej nie będzie przesłuchiwał w charakterze świadka.
    > Zażądają wskazania kto w danym czasie kierował a nie kto coś tam popełnił.
    > Za domowę wskazania skierują sprawę do sądu o ukaranie.
    > Bedzie więc przesłuchana jako osoba podejrzana. A w tej roli to sobie może
    > odmawiać ile chce.
    > Temat był tyle razy wałkowany, że wstyd nawracać.

    Słyszałem coś o sprawie, niestety nie mam tekstu:
    Sytuacja była bardzo podobna z tym, ze jechało 2 facetów w tym właściciel.
    Zostali sfotografowani przez f-radar z tym, że nie dało sie rozpoznać twarzy.
    Sprawa trafiła do sąduz argumentacją, że właściciel jechał z kolegą i na
    trasie się zmieniali i nie może określić czy to on w danym momencie kierował
    pojazdrm. (jak wiadomo mandat jest przypisany osobie). Sąd oddalił sprawę ze
    względu na niemożliwość wskazania sprawcy.