  • Data: 2006-10-28 01:37:42
    Temat: Re: mandat - czy warto isc do sadu?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Simba" <t...@U...gazeta.pl> wrote in message
    news:qtr4k2l8hqc01dhmbmcik7jefo3u12d0cr@4ax.com...
    > Witam,
    >
    > Mam taka sprawe: Jakis miesiac temu dostalem poczta zdjecie mojego
    > samochodu z fotoradaru i wyrok z sadu grodzkiego wzywajacy mnie do
    > zaplaty 380 zlotych. Wg opisu - zdarzenie mialo miejsce niemal rok
    > temu - i szczerze mowiac ja juz nawet tego nie pamietam. Mam teraz
    > dwie opcje - albo grzecznie zaplacic, albo wystapic ze sprzeciwem do
    > wyroku zaocznego. I tutaj podstawowe pytanie - czy gra jest warta
    > swieczki? Teraz mam do zaplaty 380 pln, nie chce zeby sie okazalo, ze
    > po rozprawie do zaplaty beda mial z 600 pln albo i wiecej. Jak to
> [...]

    A za co te 380 zl? To niezle musiales naiwaniac jak zarbiles az trzy stówy.
    Generalnie to jak maja racje to w sadzie nic nie wskórasz, a tylko zaplacisz
    jeszcze koszty.
    Do sadu warto isc jak racji nie maja.

    > Osobna kwestia ktora mnie zdenerwowala jest to, ze te dodatkowe 80 zl
    > musze zaplacic wylacznie za opieszalosc sluzb mundurowych (a
    > konkretniej - chyba strazy miejskiej).

    To niesety tak nie dziala.
    teraz nikt ci nie kaze placic wiecej, tylko do czasu do czasu policja daje
    mozliwosc zaplacenia troche mniej "na poczekaniu"