  • 1. Data: 2006-10-27 21:02:36
    Temat: mandat - czy warto isc do sadu?
    Od: Simba <t...@U...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam taka sprawe: Jakis miesiac temu dostalem poczta zdjecie mojego
    samochodu z fotoradaru i wyrok z sadu grodzkiego wzywajacy mnie do
    zaplaty 380 zlotych. Wg opisu - zdarzenie mialo miejsce niemal rok
    temu - i szczerze mowiac ja juz nawet tego nie pamietam. Mam teraz
    dwie opcje - albo grzecznie zaplacic, albo wystapic ze sprzeciwem do
    wyroku zaocznego. I tutaj podstawowe pytanie - czy gra jest warta
    swieczki? Teraz mam do zaplaty 380 pln, nie chce zeby sie okazalo, ze
    po rozprawie do zaplaty beda mial z 600 pln albo i wiecej. Jak to
    wyglada w praktyce?

    Osobna kwestia ktora mnie zdenerwowala jest to, ze te dodatkowe 80 zl
    musze zaplacic wylacznie za opieszalosc sluzb mundurowych (a
    konkretniej - chyba strazy miejskiej).To mnie popycha w strone opcji
    pt. "rozprawa". Nie wiem tylko, czy ma to sens. Doradzcie prosze, bo
    nie mam pojecia jak to wyglada w praktyce.

    pozdrawiam
    --
    mail: t...@U...gazeta.pl
    GG : 33963

  • 2. Data: 2006-10-28 01:37:42
    Temat: Re: mandat - czy warto isc do sadu?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Simba" <t...@U...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > swieczki? Teraz mam do zaplaty 380 pln, nie chce zeby sie okazalo, ze
    > po rozprawie do zaplaty beda mial z 600 pln albo i wiecej. Jak to

    A za co te 380 zl? To niezle musiales naiwaniac jak zarbiles az trzy stówy.
    Generalnie to jak maja racje to w sadzie nic nie wskórasz, a tylko zaplacisz
    jeszcze koszty.
    Do sadu warto isc jak racji nie maja.

    > Osobna kwestia ktora mnie zdenerwowala jest to, ze te dodatkowe 80 zl
    > musze zaplacic wylacznie za opieszalosc sluzb mundurowych (a
    > konkretniej - chyba strazy miejskiej).

    To niesety tak nie dziala.
    teraz nikt ci nie kaze placic wiecej, tylko do czasu do czasu policja daje
    mozliwosc zaplacenia troche mniej "na poczekaniu"

  • 3. Data: 2006-10-28 05:51:47
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Simba napisał(a):
> [...]
    > temu - i szczerze mowiac ja juz nawet tego nie pamietam. Mam teraz
    > dwie opcje - albo grzecznie zaplacic, albo wystapic ze sprzeciwem do

    jeśli dostałeś wyrok miesiąc temu, to już nie bardzo masz jakieś opcje...

    KG

  • 4. Data: 2006-10-28 06:47:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > jeśli dostałeś wyrok miesiąc temu, to już nie bardzo masz jakieś opcje...

    Bo on tylko jechać szybko potrafi (a i to pewnie na prostym odcinku) ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2006-10-28 07:19:48
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Simba <t...@U...gazeta.pl> napisał:

    >Jakis miesiac temu dostalem poczta zdjecie mojego
    >samochodu z fotoradaru
    A Twojego zdjęcia nie dostałeś (ciebie na nim nie było)?

    --
    Artur Golański