  • Data: 2008-07-25 18:05:24
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: "HEKTOR" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata" napisał ...
    > Wysłaliśmy 10-letnie dziecko na obóz, na którym miał być m.in. paintball.
    > opisie imprezy było zastrzeżenie, że nie wolno mieć własnych kulek.
    Wczoraj
    > dostaliśmy telefon od dziecka, aby mu przesłać dodakowe pieniądze, bo te
    > które miał (200)
    Dzieciak wystrzelal swoje kulki zbyt szybko.Koledzy byli bardziej oszczedni
    i strzelali do niego a on nie mial czym oddac wiec wydal kase otrzymana od
    rodzicow na zakup lizakow, lodow, pamiatek <niepotrzebne skreslic>.Dzieciak
    dzwoni wiec do rodzicow o szybkie wyslanie pieniazkow. Rodzice winia za to
    opiekunow, nauczycieli <niepotrzebne skreslic> zamiast nauczyc dzieciaka ze
    taka kulka i inna przyjemnosc kosztuje powiedzmy godzine pracy tatusia.
    > wszystkie wydał na kulki, oprócz tego pożyczył od któregoś
    > z wychowwców 25 zł.
    Wychowawca nie powinien pozyczac pieniazkow bez uzgodnienia tego z rodzicami
    niepelnoletniego dziecka
    > Mam dziwne wrażenie, że zostaliśmy zrobieni w lekkiego
    > balona, nie wyrazilibyśmy zgody na wydanie całej kwoty na dodatkowe kulki,
    > tym bardziej na zadłużanie się dziecka.
    Dziecko was zrobilo w lekkiego balona :)
    > Czy organizatorzy nie powinni w
    > sposób wyraźny poinformować rodziców, że istnieje opcja dokupienia
    > dodakowych kulek przez dzieci?
    Hmm. A gdyby wyraznie powiadomili to dalibyscie dziecku kilkaset zlotych
    wiecej na kulki?
    > dziękuję.
    > B.

    Pozdrawiam.