  • Data: 2008-07-25 20:15:45
    Temat: Re: mam taki dylemat...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 20:05
    (autor HEKTOR
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6d529$qku$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Rodzice winia za to
    > opiekunow, nauczycieli <niepotrzebne skreslic> zamiast nauczyc dzieciaka
    > ze taka kulka i inna przyjemnosc kosztuje powiedzmy godzine pracy tatusia.

    Takoż samo jak wychowawca na obozie. On jest dopiero w czasie wychowywania,
    a nie po zakończonym procesie. Więc nie wmawiaj jej, że to ona miała
    wychować dziecko tak, żeby było odporne na wszystkie wyłudzenia.

    --
    Tristan