  • Data: 2004-10-18 09:57:23
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Msciwosc jest zenujaca. Znizac sie do poziomu zdradzajacej osoby....
    ZENADA

    zenada jest przyjmowanie wszystkich ciosow odwracanie sie i pojscie w inna
    strone.
    to jest zenada. Chyba ze ktos chce byc przez cale zycie pomiatany jak
    szmata.
    Jest cos takiego jak honor, godnosc. można przymknac oko ale sa pewne
    granice.

    > Mam zupelnie odmienne zdanie, nie mow mi ze reaguje tak samo jak TY bo
    caly
    > czas dajesz dowod ze jest inaczej.

    chodzi mi w tym momencie o samo ucucie zdrady (kazduy czuje tak samo, tak
    jak smutek czy radosc) a co zrobi czlowiek w takim przyapdku
    zalezy od wilu czynnikow, podalem juz jakich miedzyinnymi.

    Kazdy reaguje inaczej. Dzieci z
    > problemami emocjonalnymi mysla o smierci, dorosli mysla troche bardziej
    > odpowiedzialnie.

    ale w sercu czuja to samo.

    > W podobnym tonie mozna o malzenstwie powiedziec - nie przezyles, nie
    > wypowiadaj sie.

    nie rozbrajaj mnie. W przypadku malzenstwa zdrada boli jeszcze bardziej.
    Doskonaly przyklad miales ostatnio w barze. Typowa reakcja.

    P.