  • Data: 2010-03-30 14:17:08
    Temat: Re: made in china
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "cyklista" napisał :
    > Oczywiście że się bada rożne produkty na obecność substancji szkodliwych.
    > TO jest grupa prawna i istnieją dokładne przepisy dotyczące się
    > sprowadzania produktów do Polski i sposobu ich wprowadzania do obrotu oraz
    > uzyskiwania certyfikatów.

    jeszcze w zyciu nie widziałem żadnych oznaczeń cetryfikatuf na produktach
    "made in china" wiec nie mam pojęcia na jakeij podstawie prawnej wogle się
    takie badziewie sprowadza do polski?
    może podaj co to za coertyfikaty muszą spełniać?

    zresztą żeby odnieść się do przepisuf to trzeba najpierw to badziewie
    przebadać, orientujesz się może gdzie i jakie laboratoria się tym zajmują i
    jakie są tego koszta?

    a jak już wyjdzie toksyczność to kogo ścigać, chiny?:O)