eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: mBank i chargebackRe: mBank i chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: mBank i chargeback
    Date: Sat, 5 Mar 2016 12:45:21 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <nbegsj$tmr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <T...@n...news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <r...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.232.72
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1457178323 30427 5.172.232.72 (5 Mar 2016 11:45:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2016 11:45:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <r...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621078 pl.soc.prawo:754385
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-05 o 11:48, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 5 Mar 2016 09:20:55 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
    >> Kumpel miał podobną sytuację, zamówił jakiś sprzęt do znajomego w
    >> Szwajcarii, bo wyliczył, że tak będzie tamniej ze względu na jakieś opłaty
    >> celne podajże. Ale zamówił na adres jego roboty (bank, bo gdzie indziej
    >> można pracować w szwajcarii). W banku przesyłkę ktoś odebrał, ale nie
    >> wiadomo kto. Ślad po niej zaginął. Sprzedawca się wypiął, bo nadał
    >> kurierowi, kurier dostarczył. Kurier się wypiął bo ma opcję dostarczenia
    >> do konkretnej osoby, z której nadawca nie skorzystał, więc dostarczył
    >> dowolnej pod danym adresem która się podpisała. Więc zostaje złożenie
    >> sprawy na policję żeby namierzyła gościa po podpisie. Ale znajomemu
    >> znajomego nie chciało się tam chodzić, a zdalnie sprawy zgłosić nie można.
    >> No więc chargeback który też trwał rok czy coś koło tego i przebieg
    >> podobnie jak sam to opisałeś.
    >
    > W banku pracuje i nie wie jak to sie zalatwia ?
    > Bank przelewa sprzedawcy mniej przy nastepnej okazji i wysyla pisemko
    > "uznano reklamacje nr ...", potem niech sie sprzedawca martwi, do sadu
    > przeciez nie pojdzie :-)
    >
    > No chyba, ze karte ma w innym banku ... ot, pech :-)

    Po tym, co piszesz, to wnioskuję raczej, że sam nie wiesz...

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1