    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lokatorzy na "dziko"
    Date: Fri, 1 Dec 2006 08:52:14 +0100

    news:eko4ja$n3g$1@news.interia.pl...

    > Aparat państwa daje ci prawo eksmisji.

    no pieknie, ale to prawo eksmisji otrzymasz z wielkiej lachy po batalii
    sadowej, za ktora ty musisz zaplacic a przez ten czas musisz utrzymywac
    tych co siedza w twojej wlasnosci

    > Z tym, że człowiek jaki by nie był nie jest burakiem, którego można
    > wsadzić do worka i wywalić na śmietnik.

    a szkoda, niektorych by tak trzeba bylo

    > Dlatego ingerencja państwa w "prawo własności" ogranicza się do
    > absolutnego minimum.

    dla mnie to minimum ma wcale niezle rozmiary i jest bardzo blisko maksimum

    > Dania temu delikwentowi 5 m2 kwadratowych powierzchni.
    > Jak mu dasz 5 m2, komornik nie będzie miał żadnych oporów, żeby go z
    > twojego mieszkania wywalić.

    a dlaczego to wlasciciel mieszkania ma mu dac?
    niech mu panstwo da skoro jest takie opiekuncze, czemu to ktos ma placic
    za takie prawne buble

    najsmieszniejsze jest to, ze gdyby wlasciciel mieszkania zamieszkalego
    przez takich pasozytow, stracil inne lokum, to nie moze sie sprowadzic do
    swojej wlasnosci i zostaje bezdomny, i nadal twierdzisz ze ingerencja
    panstwa w cudza wlasnosc ograniczona jest do minimum?