  • Data: 2006-12-01 10:06:33
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "NOA" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:ekk8cu$335$1@inews.gazeta.pl...

    > A podeprzesz to jakimś paragrafem?

    No np. w prawie przewozowym
    http://www.zmpd.pl/aktyprawne/prawo_przewozowe.pdf
    Art. 15.

    Wybacz ale nia mam zbyt wiele czasu żeby teraz szukać w KC, z całą pewnością
    chodzi o zachowanie ogólnie przyjętych norm społecznych. Jak przyjdziesz do
    sklepu z "klejnotami" na wierzchu to raczej nie zrobisz zakupów:))
    Podobnie jest np. z hałasami, powiedzmy w blokach, jeżeli sąsiad zachowuje
    się wystarczająco nieodpowiednio, masz prawo wystąpić przecwko niemu do sądu
    i doprowadzić nawet do usunięcia go z mieszkania.
    Oczywiście w praktyce jest to bardzo mało prawdopodobne ale przepis w
    ustawie o ochronie lokatorów jest. Jak wiadomo większość aktów w Polsce
    jest martwa albo pozwala na dowolną interpretację, niestety.

    Magda