  • Data: 2006-11-29 10:35:01
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ekjk3b$t52$1@inews.gazeta.pl...

    > nieprawda.
    > właścicielem samochodu na kredyt jest bank, ale raczej sobie nim nie
    > pojeździ.

    ale jak linet nie placi, samochod zostanie zabrany, w przypadku mieszkania
    nie mas zmozliwosciu odbioru swojej wlasnoci

    > Do wynajętego mieszkania tez nie wejdziesz mimo, że jesteś jego
    > właścicielem.

    podpisujesz umowe i sie na to godzisz, w zamian za to najemca ci placi, w
    przypadku zerwania umowy przez najemce, zostajesz na lodzie

    > Właściciel sklepu musi sprzedać towar każdemu chętnemu i nie ma
    > możliwości odmówienia.

    no i tez nie do konca, pijanemu nieletniemu nie sprzeda :) poza tym
    prowadzi punkt uslugowy w dzialalnosc ktorego jest to wspiane

    > Do restauracji też wejdziesz i właściciel tejże niewiele ma tu do
    > powiedzenia (ups wsadziłem kij w mrowisko).

    ale jak nie ma wolnego stolika, to zegnaj gienia :) sa takie gdzie bez
    rezerwacji nie wejdziesz, o selekcji do klubow nie wspomne

    wiec przyklady jak dla mnie chybione, a prawo w tej materii ewidentnie
    chroni zlodziei i oszustow i jestem nadal ciekaw, czy mozna by skarzyc
    "panstwo" o straty wynikle z powodu tak gownianego prawa