  • Data: 2006-11-29 15:13:26
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:ekjno4$bal$1@opal.futuro.pl...

    > ale jak linet nie placi, samochod zostanie zabrany, w przypadku mieszkania
    > nie mas zmozliwosciu odbioru swojej wlasnoci

    jak zostanie zabrany? silą? zniknie?
    w przypadku mieszkania masz taką samą droge jak w przypadku samochodu.
    iść do sądu, a potem do komornika.

    > podpisujesz umowe i sie na to godzisz, w zamian za to najemca ci placi, w
    > przypadku zerwania umowy przez najemce, zostajesz na lodzie

    w przypadku przestania płacenia rat, bank też może ci naskoczyć po za
    pójściem do sądu.

    > no i tez nie do konca, pijanemu nieletniemu nie sprzeda :) poza tym
    > prowadzi punkt uslugowy w dzialalnosc ktorego jest to wspiane

    co nie sprzeda pijanemu nieletniemu?
    w wynajęcie mieszkania tez to jest wpisane.

    > ale jak nie ma wolnego stolika, to zegnaj gienia :) sa takie gdzie bez
    > rezerwacji nie wejdziesz, o selekcji do klubow nie wspomne

    mówiłem, że wsadzę kij w mrowisko.
    wszelkiego rodzaju selekcje przy wejściu do klubów kończą się bardzo szybko
    po wezwaniu policji.