  • Data: 2007-06-02 12:44:19
    Temat: Re: lojalka proszę o poradę
    Od: "h...@g...com" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    hmm wiedziałem co podpisuję, ale nie do końca wiedziałem warunki
    pracy. Jeżeli chodzi o oddelegowanie to wiem, że pracodawca może mnie
    na 3 miesiące. Natomiast tu jest przeprowadzka na pół roku, o czym
    zostałem poinformowany dopiero teraz. Dlatego też próbuję szukać
    czegoś żeby tych 2000zl nie płacić. Przeczytałem całą ustawę o "o
    podnoszeniu kwalifikacji w formach pozaszkolnych" i nie wiem czy
    dobrze zrozumiałem ale jak jest jakieś szkolenie to musi być papier na
    zakończenie jego, a przed musi być plan szkolenia. Tutaj nic nie było
    takiego, nie podpisywałem żadnej listy obecności na szkoleniu, żadnego
    oświadczenia o przebytym szkoleniu, kompletnie nic. W umowie o
    podnoszeniu kwalifikacji (lojalce) jest informacja że "pracodawca
    zobowiązuje się do przeszkolenia Pracownika w ramach Kursu
    Podstawowego Dla Konsultantów" i że "określa jego wartość na 2000zl".
    Jak pracodawca chce dochodzić tej kwoty skoro nie ma ode mnie
    poświadczenia że brałem udział w tym szkoleniu? Druga sprawa to jeżeli
    faktycznie będzie się domagał ode mnie tej kwoty, to czy mam prawo
    wnioskować o zapłatę proporcjonalną do okresu jaki przepracowałem?
    Lojalka była na 3 miesiące, ja przepracowałem 2 miesiące..