eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRadar laserowy nie spełnia przepisów!Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Date: Sat, 24 Mar 2018 10:52:29 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <p9575m$itm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p8ar4e$lmn$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa9410e$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8okf5$8g5$1$opajak@news.chmurka.net>
    <5aafde01$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ruun$7f9$1@node2.news.atman.pl> <p8sqhr$5qg$3@node1.news.atman.pl>
    <p8ts7h$upv$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab27c2d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tuse$rm0$2@node2.news.atman.pl>
    <5ab28a21$0$1010$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ui7n$u5f$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab2e163$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8vi11$qr6$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab40fd1$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p914p0$obr$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab41a2b$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
    <OUXsC.26970$fT5.20200@fx01.ams1> <p9265c$f84$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab4dc29$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ab4efc4$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <p92v56$hdn$3@node2.news.atman.pl>
    <5ab516eb$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <LchtC.25738$vC2.10207@fx22.ams1>
    NNTP-Posting-Host: 46.175.234.188.maxnet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1521885174 19382 46.175.234.188 (24 Mar 2018 09:52:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Mar 2018 09:52:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <LchtC.25738$vC2.10207@fx22.ams1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:770395
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a) :
    > On 2018-03-23, m <m...@g...com> wrote:
    >> Przy odpowiednio dużej liczbie pomiarów, maleje prawdopodobieństwo że
    >> najmniejsza zmierzona prędkość jest wyższa niż prędkość rzeczywista
    >> (notabene uczono mnie że wartość rzeczywista nie istnieje), zaś rośnie
    >> prawdopodobieństwo że najmniejsza zmierzona prędkość jest niższa niż
    >> prędkość rzeczywista.
    >>
    >> Kwestia dobrania liczby pomiarów.
    >
    > Problemy są dwa. Pierwszy jest taki, że nie mierzysz w stałych
    > waruknach i de facto to zawsze jest seria pojedynczych pomiarów a nie
    > n-pomiraów dla z grubsza ustalonych warunków.
    >
    > Drugi problem jest taki, że jak to ma być wszystko zrobione rzetelnie,
    > to dlaczego ma nie być ukarany kierowca co zpindala 10 ponad limit
    > tylko dlatego, że jeden z pomiarów pokazał, że zpindala 2 do limitu? To
    > już prędzej należałoby odrzucić wartości skrajne, co zresztą często się
    > robi przy opracowywaniu pomiarów.

    Przy braku jakichkolwiek powtarzalnych warunków pomiarowych, gdy
    zmierzysz prędkość wentylatora nawiewu (tak, w niektórych
    samochodach tak się da), to jak możemy mówić o rzetelności pomiaru i
    skrajnych wynikach?

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1