    From: s...@g...pl (Marcin 'SQ5HUH' Osinski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencjonowane programy
    Date: Wed, 8 Oct 2003 10:29:50 +0000 (UTC)

    W artykule <bm0ku0$1vd6$1@news2.ipartners.pl>, Przemo P napisal(a):

    > należący do
    > pierwszym-firmowym) ?
    >
    > niestety, sprawdzany jest lokal o numerze xx i każdy sprzęt w tym lokalu
    > podlega kontroli
    > Pozdrawiam
    > Przemo

    A jak się sprawa ma w przypadku wydzielenia konkretnego pomieszczenia w lokalu pod
    DG?
    Na drzwiach tabliczka, w drzwiach zamek, w środku komputer? No i oczywiście
    utrata przez pomieszczenie charakteru mieszkalnego, czyli wyższy podatek za
    ten fragment ale to inna sprawa. Kilkakrotnie na grupach się spotkałem z tego typu
    "poradami" (aby wydzielić część lokalu), ale nikt nie napisał czy to jakikolwiek
    skutek
    odnosi.
    P.S. Nie zamierzam trzymać kradzionego softu na 5 komputerach w domu i na szóstym
    firmowym
    linuxa dla picu, pytam raczej teoretycznie ;-)

    _________
    [ Marcin Osiński s...@g...pl s...@k...pruszkow.pl ]
    [ GSM: 501-949-589 GG:81592 http://www.karate.pruszkow.pl ]
    [ Tworzenie stron WWW --- http://www.mmstudio.vel.pl ]