  • Data: 2009-01-26 20:48:44
    Temat: [OT] Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:glb1cl$52f$1@news.dialog.net.pl...

    > Miałem ostatnio "lekcję rysowania" na stacji paliw. Podczas odjeżdżania od
    > dystrybutora nie zauważyłem barierki i za wcześnie skręciłem, w wyniku
    > czego dość mocno przerysowałem tylne drzwi. Barierka z masywnej grubej
    > rury za dystrybutorem była na wysokości ok 35 cm nad ziemią, i nie byłem
    > w stanie zauważyć jej w lusterku.

    Najpierw podziękuj losowi, Bogu czy w co tam wierzysz, że w miejscu barierki
    nie było małego dziecka, które się schylało po zabawkę (akurat ok. 35 cm).
    Potem wykup sobie parę lekcji jazdy ze wskazaniem na manewry. Na koniec
    możesz sobie kupić np. takie małe lusterka panoramiczne naklejane na
    oryginalne boczne lusterko albo większe, takie jakie mają nauki jazdy, skoro
    nie możesz/nie potrafisz ustawić prawidłowo lusterek auta.
    Możesz uznać, że ta odpowiedź jest niemerytoryczna, złośliwa (w istocie
    jest), ale jeżeli się nad nią chwilę zastanowisz, być może unikniesz kiedyś
    większego nieszczęścia niż porysowane auto.
    Nawet jeżeli nie widziałeś tej barierki z pozycji kierowcy, to musiałeś ją
    widzieć wysiadając z samochodu lub obserwując inne dystrybutory. Jeżeli ich
    nie zauważyłeś to znaczy, że jeździsz bezmyślnie i w sumie to jest dobra
    nauczka na przyszłość... Nie szukaj winy u innych, tylko z pokorą przyjmij,
    że jedynym winnym jesteś Ty i wyciągnij z tego naukę.

    MSPANC

    Pozdrawiam
    Czabu