  • Data: 2009-01-29 00:42:11
    Temat: Re: [OT] Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jeżeli nie widziałeś tej barierki z pozycji kierowcy, to musiałeś ją
    > widzieć wysiadając z samochodu lub obserwując inne dystrybutory. Jeżeli
    > ich nie zauważyłeś to znaczy, że jeździsz bezmyślnie i w sumie to jest
    > dobra nauczka na przyszłość... Nie szukaj winy u innych, tylko z pokorą
    > przyjmij, że jedynym winnym jesteś Ty i wyciągnij z tego naukę.

    Ja nie rozumiem dlaczego czepiasz się w ten sposób kierowcy,
    czy w Polsce zamiast pomyśleć co zrobić aby było lepiej i bezpieczniej
    koniecznie musi się wykazać czyjś brak koncentracji albo winę? Pewnie
    że wielu przykrych zdarzeń można uniknąć szczególnie natężając uwagę
    ale to o to chodzi aby ułatwiać sobie życie a nie utrudniać. Przepisów
    o ruchu drogowym także nie musiało by być i jakoś wytężając uwagę dałoby sie
    przejechać po drodze - np 5km/h ale chyba to nie będzie to coś....

    zbyszek