  • Data: 2008-07-03 19:21:06
    Temat: Re: lekarz i legalna aborcja
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lip, 01:17, Shinead <S...@S...com> wrote:
    > Czy prawo polskie definiuje górna granicę czasową do której można
    > przeprowadzić aborcję, gdy ciąża zagraża zdrowiu lub życiu matki albo
    > gdy płód jest nieodwracalnie i ciężko upośledzony?

    Nie mogles napisac na poczatku ze nie chce ci sie czytac polskiego
    prawodastwa w tym temacie?
    Tam jest napisany w jakich przypadkach ORAZ terminy w ktorych mozna
    dokonac aborcji.
    Dwa: jak napisal januszek, obydwa przypadki ktore podlas mozna rozbic
    o kant kuli bo w polsce nie przeprowadza sie takich aborcji w ktorych
    kobieta moze zaczac rodzic. Stad moje skierowanie na zadanie pytanie
    lekarzom czy jest taka mozliwosc. W polsce nie ma. Ale podales
    przyklad z wloch wielkiej brytani i stanow. Ktorych nie mozna
    przylozyc do polski bo w polsce jest to zakazane (prawodastwo do
    ktorego kieruje na poczatku).
    Ot i cala rozmowa.