  • Data: 2010-05-23 13:32:25
    Temat: Re: lekarz dzieciecy - specjalista chorob dzieciecy
    Od: "bartek" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bez komentarza.
    ty odpowiadaj na pytanie a nie ludzi oceniaj skad wiesz co komu na co gdzie
    i jak......
    jak nie mozesz pomoc to nie pisz, nie komentuj.

    sad pracy akurat jest wtajemniczony, zus tez.
    sprawa jest bardziej skomplikowana niz sie wydaje.

    pierwszy lekarz jest juz na czarnej liscie ZUS, za wystawianie l4 za kase
    mamy znajomego/a (nie dotyczy to bezposrednio mojej firmy).

    drugi lekarz wlasnei rodzinny wystawil dalsze zwolnienie bo rzekomo pani sie
    niby nadal kuruje/leczy na kregoslup.

    skoro sie leczy i robi badania (skolioza) to od kiedy nagle lekarz dzieciecy
    wystawia dalej zwolnienie ?

    tamta Pani pediatra juz jest zesrana...... oby sie tym ku... lekarzom do
    dupy dobrali bo to co sie wyprawia to jakas jedna wielka kpina..... rozumiem
    taka kwestie, kazdemu ma sie prawo niechciec pracowac, mozna wziasc
    zwolnienie na 3-4 dni...... lekarz zrozumie pracodawca tez, ale robic takie
    jaja sobie z ludzi to lekka przesada!!!!!

    takie jest moje osobiste zdanie,
    wiem ze kazdy opowie sie inaczej, pracownik i pracodawca maja odrebne zdanie
    na ten temat.

    takze dziekuje ze uwage i poswiecony czas.