  • Data: 2004-02-13 08:30:41
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: Rafał P. <NO_dracul_@_wp_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaglądam i widzę, że Arek napisał(a) wiadomość <c0grcl$1co$1@news.onet.pl>:

    > lazik_s rzecze:
    >
    > Dokształć się , a potem wróć tu i przeproś za swoje pajacowanie.
    >
    > Zdrówka
    > Arek
    >
    > --
    > http://www.hipnoza.info

    Witam wszystkich

    Czytam tą grupę już od dawna i widzę, że jedyną osobą, która na prawdę
    powinna się dokształcić i przeprosić wszystkich za bzdury, które wygaduje
    jest Pan, Panie Arku.

    Piszę programy i rozprowadzam je przez internet. Pytam więc: Jak nabywca ma
    udowodnić, że posiada legalną kopię programu, jeżeli licencja wyraźnie
    mówi, że program kosztuje a nośnika przecież nie ma?

    Poza tematem - nawiązując do Pańskich pozostałych postów.
    Ja rozumiem, że może Pan czuć się niedowartościowany. Ja rozumiem, że Pana
    rodzice prawdopodobnie ignorowali Pana w dzieciństwie. Jestem w stanie
    zrozumieć wiele przyczyn kretyńskich zachowań, lecz nie tędy droga. Polecam
    Panu wizytę u psychologa lub w ostateczności grupę pl.soc.psychologia,
    gdzie może znajdzie Pan rozwiązanie dla swoich problemów i przestanie się
    zachowywać jak skończony idiota.

    Rafał P.