  • Data: 2004-02-13 19:16:15
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: Rafał P. <NO_dracul_@_wp_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaglądam i widzę, że Arek napisał(a) wiadomość <c0i53l$39h$1@news.onet.pl>:

    > Rafał P. rzecze:
    >
    > Doprawdy? No to zajrzyj do Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych i
    > zobacz sobie co tam jest napisane.
    > Ewentualnie jeśli się mylę to pokaż mi paragrafy gdzie wymaga się
    > posiadania faktur, umów kupna-sprzedaży, hologramów, naklejek czy innych
    > rejek.
    > Oj! NIE MA !?!? No masz Ci babo placek!
    > I co Ty teraz biedny poczniesz?

    > No i co w związku z tym?

    > A to nabywca ma udowodnić swoją niewinność, a nie Ty mu, że używa
    > nielegalną kopię programu? Ciekawe...

    Otóż właśnie to napisałem: "Jak nabywca ma udowodnić[..]?"
    Najwidoczniej nie potrafi Pan uważnie czytać..

    > Poproszę o Twój telefon, ewentualnie od razu o Twoje pełne dane
    > personalne. Spotkamy się w sądzie jak cywilizowani ludzie i spróbujesz tam
    > popajacować jakie miałem dzieciństwo i jacy byli moi rodzicie.
    > Możemy też się spotkać na twardą męską rozmowę, Twój wybór.

    Podejrzewałem, że nie jest Pan cywilizowanym człowiekiem. Teraz już jestem
    tego pewny. Ludzie na normalnym poziomie intelektualnym starają się nie
    załatwiać spraw pięścią tylko zgodnie z przyjętymi normami prawnymi i
    etycznymi (choć tych ostatnich u Pana nie widać, pierwszych zresztą też).

    No cóż, na szczęście przywykłem do "pajacowania", jak to Pan ujął, małych
    ludków próbujących postawić się w wielkim świetle i uodporniłem się na taką
    głupotę. Do tego na pewno jestem mądrzejszy. Już te dwie rzeczy są
    wystarczającym powodem, by zignorować Pana.

    > Czy też jesteś kolejnym tchórzem, udającym gieroja przez internet ?

    Czyżbym wyczuwał nutkę prowokacji ?..

    > Arek
    >
    > --
    > http://www.hipnoza.info

    Reasumując.

    To ostatni post w Pana temacie i skierowany do Pana, gdyż jest Pan zbyt
    płytkim człowiekiem jak na moje ambicje intelektualne. Rozmowa z Panem to
    jak rozmowa z krową, której tłumaczy się by nie wchodziła na pole minowe.

    Życzę Panu, by w końcu zaczął Pan płodnie korzystać z rozkoszy posiadania
    mózgu i jego możliwości.

    Sobie i innym natomiast życzę, byśmy jak najrzadziej spotykali Panu
    podobnych.
    Kończę temat i więcej do niego nie wracam.
    Rafał P.