    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalne ściaganie filmów
    Date: Fri, 30 Mar 2007 13:15:02 +0200

    Etanol napisał(a):

    > Czyli jak obejrzę film w TV i sobie nagram to OK ?

    OK.

    > Jak obejrzę w TV i ściągnę sobie p2p to jest już źle ?

    Jak sobie ściągniesz z p2p w taki sposób że podczas Twojego ściągania
    nikt nie będzie ściągał od Ciebie to OK, jednak większość sieci p2p (a
    konkretnie programów klienckich) tak nie działa dlatego jest to
    nielegalne, ale nie samo posiadanie ściągniętego "egzemplarza" tylko sam
    fakt rozpowszechniania.

    > Kupie sobie CD i zrobię MP3 to jest OK?

    Oczywiście.

    > Kupie sobie CD i sciagnę sobie po p2p MP3 jest OK ?

    Ta sama argumentacja co powyżej. Ściągaj sobie z sieci p2p za pomocą
    odpowiednich klientów to nie będzie problemu.

    pozdr

    Radek