  • Data: 2007-03-30 15:06:53
    Temat: Re: legalne ściaganie filmów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.03.2007 Karol Makowski <s...@B...org> napisał/a:

    > No więc jest. Był nadany w telewizji/radio a ja go mam u siebie w avi/mp3
    > na dysku.

    Tylko że wybacz, ale Twoja argumentacja sprowadza się do pokazywania jaki
    jesteś cwany a jacy sędziowie i biegli głupi. Nie zmienia to faktu, że
    ściągnięcie filmu od osoby, z którą nie pozostaje się w zależności
    wymaganej przej art. 23 jest wg. PA nielegalne a właśnie to, a nie
    hipotetyczne kłopoty dowodowe są istotą tej dyskusji.

    --
    Marcin