eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolaptop › Re: laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Tue, 05 Dec 2006 13:46:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <el3puf$1q2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <el1dua$d6i$1@inews.gazeta.pl> <el36ca$p7o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <el3inn$icp$1@inews.gazeta.pl> <el3j2s$joc$1@inews.gazeta.pl>
    <el3la9$jbp$1@nemesis.news.tpi.pl> <el3m6t$35u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: das165.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1165323024 1858 83.23.18.165 (5 Dec 2006 12:50:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2006 12:50:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    In-Reply-To: <el3m6t$35u$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0653-4, 2006-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431257
    [ ukryj nagłówki ]

    toja napisał(a):
    > jakis czas temu pisalam podobny watek, teraz sytuacja sie zmianila bo i
    > producent odmowil naprawyi chce podjac dalsze kroki. Co do
    > usterki juz wyjasniam, to sa kolorowe paski ( nie z abardzo znam sie na
    > informatyce :-). One sie ciagna od gory do dolu monitora ,po prawej
    > stronie.Sladów ingerencji z zewnatrz wygiec zarysowan nie stwierdzono, wrecz
    > stan laptopa byl uznany za bardzo dobry pod tym wzgledem ( bo naprawde
    > niczym nie potrzasalam ,uderzalam). Pwnie mam nikle szanse na wygrana, ale
    > nie stac mnie zeby placic 1400 zl za nowa matryce (na tyle wycenili), wiec
    > musialabym wyrzucic laptopa po kilku miesiacach uzytkowania ,stad moja
    > zlosc :( Ja naprawde tego nie zrobilam...

    Wiec po kolei:
    - 'rozlanie matrycy' to cos innego niz paski, rozlanie nie moze powstac
    samo z siebie
    - paski na matrycy juz moga powstac same z siebie, i jest to wada
    konstrukcyjna matrycy lub przerwanie tasmy danych... z tym ze druga
    opcja jest dosc tania w naprawie.
    IMHO jesli producent odmowil naprawy to pewno nic sie wiecej nie da
    wytargowac u nich.
    Masz dwa wyscia:
    - albo udowodnic ze wada matrycy istniala juz w momencie zakupu (lecz
    ujawnila sie pozniej). Do tego jest potrzebna ekspertyza i zapewne bez
    sadu sie nie obedzie
    - udac sie do znajomego 'komputerowca' zeby kupil matryce chocby na
    allegro i wymienil. Koszt tego bedzie o wiele nizszy od 1400zł (np. dla
    HPxe3 15" matryca kosztuje okolo 300zł). Co prawda moze byc problem, bo
    polskie 'notebooki' maja bardzo egzotyczne czesto matryce i moze byc
    problem z ich dostaniem.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS. A na przyszlosc, lepiej dolozyc ten tysiac czy dwa i kupic markowy
    sprzet. Z tymi Actinami MTSami Komputronikowymi cudami zawsze sa i byly
    problemy... Niestety nie mozna wymagac jakosci gdy dwa rownowazne
    parametrami sprzety roznia sie w cenie o kilka dziesiat (set) procent.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1