  • Data: 2003-07-27 20:20:15
    Temat: Re: kwitki bez numerow
    Od: "Wildcat" <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Człowieku, co ty donosić chcesz? Jaki masz w tym interes?

    Zadnego. Nie toleruje klamstwa, oszustwa, i takiego zachowania jakie ty
    przedstawiasz...... twoja sprawa co o tym sadzisz, ale nie po to place
    podatki (sprawiedliwie) zeby tacy jak zapewne Ty naciagali US i nas
    wszystkich, takich ktorzy placa to co musza.

    Co, mam tolerowac np. to, ze osoba prowadzaca dzial. gosp. jezdzi porzadnym
    BMW, ma ekstra dom itd owszem jestem za tym zeby to wszystko miala, nie
    naleze do ludzi, ktorzy zazdroszcza innym , jednak niech taka osoba placi
    podatki, a nie wykazuje od kilku lat "0" dochodu i "0" podatku - to jest
    skandal. Dlaczego ja (i wiekszosc ludzi w Polsce) kupuje wszystko "do zycia"
    i nie wrzucam sobie tego "w koszty", a inni oszukuja nas i kupujac np. takie
    bzdury jak srodki czyszczace do domu, sprzet grajacy, komputer dla dzieci,
    meble, itd. nie placa od tego podatku? A wiem, ze dzialalnosc jest np.
    fikcja.... gabinet lekarski - zarejestrowana dzialalnosc tylko po to aby
    przez nia przechodzily dyzury nocne (TYLKO dyzury) - no i koszty, a co za
    tym idzie mniejszy podatek.... a lekarz nie prowadzi ZADNEJ prywatnej
    praktyki.

    > Tak na marginesie zadaj sobie pytanie czy Ty jesteś w 100% uczciwy wobec
    > fiskusa.
    TAK

    Mow sobie co chcesz, ale ja rozniez GARDZE takimi ludzmi.

    Wildcat