  • Data: 2003-07-26 21:31:41
    Temat: Re: kwitki bez numerow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Człowieku, co ty donosić chcesz? Jaki masz w tym interes?

    Społeczny. :-))))))))))

    | Tak na marginesie zadaj sobie pytanie czy Ty jesteś w 100% uczciwy wobec
    | fiskusa.

    Nie mam innego wyjścia. Akurat mam taką sytuację, że nie mam jak go
    naciągnąć. Mniejsza o szczegóły.

    | Takich to ja bym...
    |
    | Na 100% nie prowadzisz żadne działalności gospodarczej, gdybyś pracował na
    | własny rachunek to byś takich bzdur nie pisał.
    | Ja prowadzę działalność gospodarczą i wiem co to znaczy US - drobna
    pomyłka
    | i dop. Ci taką karę że może być po tobie, do tego szyderczy ton urzędasów
    | brrrrrrr.

    No i to ma być argument na tolerowania oszustw? Mnie nie przekonałeś.

    | Zresztą po co ja to piszę... gardzę takimi ludźmi :(

    No cóż. Przykro mi bardzo. Z tym, że mam nadzieję, że mi wybaczysz, że nie
    będę Cię prosił, byś zmienił zdanie. Osobiście nie zależy mi na tym, byś
    mnie uwielbiał - chyba że jesteś nastoletnią blondynką..