eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupione urządzenie.. reklamacja? › Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupione urządzenie.. reklamacja?
    Date: Sat, 3 Jan 2009 16:21:39 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 30
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <gjlnbn$30q4$1@news.mm.pl> <gjlnmj$m35$1@inews.gazeta.pl>
    <gjlq20$5nt$1@inews.gazeta.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <gjmdgj$cjt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230999699 11932 79.173.13.135 (3 Jan 2009 16:21:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Jan 2009 16:21:39 +0000 (UTC)
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.0
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-User: budzik61
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:569885
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>>> 2 rękojmia - czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy za towar
    >>> Jeżeli kupił jako Kowalski od formy to nie rękojmia tylko
    >>> odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towru z umową
    >> i w jej ramach it ma prawo zadac wymiany na nowe?
    >
    > jeżeli wada istnieje lub nie wyrobią się w 14 dni

    dobra, widze ze watek sie rozciagnac, wskoczyla rekojmia, weic zastanawiam
    sie czy odsamego poczatku nie nastapiło przekłamanie.
    Pytam sie wiec, na jakies podstawie kupujacy moze *ządać* zwrotu pieniedzy?

    Bo ja czytam i:
    Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy (zwrotu
    pieniędzy), dopiero gdy nastąpiła jedna z sytuacji:

    - naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów,

    - sprzedawca nie zdoła wymienić lub naprawić produktu w odpowiednim czasie
    (przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się
    rodzaj towaru i cel jego nabycia),

    - naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1