  • Data: 2008-06-05 19:44:53
    Temat: Re: kupiłem grunt... z obcym budynkiem?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba pisze:

    > Z ten cudzy strych to jest wyodrębniona nieruchomość, bo coś mi się nie
    > wydaje? Jeśli nie jest to nie może być cudzy.
    >
    > Co do twojego pytania, zasada jest taka, że właściciele lokali są
    > właścicielami budynku (jeśli jest wyodrębniony) i gruntu i muszą na niego
    > ładować kasę.
    >
    > pozdrawiam
    > kuba

    wiec tak. stoi blok, 10 mieszkań po 2 na każdym pietrze- czyli parzyste
    sa nad soba nieparzyste nad sobą. PArzyste są wykupione, nieparzyste
    nie(są włąsnoscia zbmu). nieparzyste ulegają zrujnowaniu, budynek
    zaczyna sie walic. Nagle zbm stwierdza remontujemy nieparzyste na koszt
    reszty, udział mzbmu - 0%.
    Dlaczego tak? bo mieszkania parzyste zostały sprzedane z działką...?
    ToMasz