  • Data: 2012-08-09 13:29:30
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co wrote:

    > Podałem przykład negujący stwierdzenie, jakoby to nie dało się
    > nowszego oprogramowania użyć ze starym Linuksem.

    > Sposoby na zarządzanie dużą liczbą maszyn z Linuksem podałem obok
    > w wątku- gdybyś był łaskaw się zapoznać. Nie sprawdzałem, ale agent
    > OCS Inventory NG zadziała prawopodobnie z praktycznie każdym
    > Linuksem (jako i AIXem czy *BSD).

    a nie czytam calego flejma. tylko wybiorczo.
    Ale czy nie uwazasz, ze zarzadzanie tym, znalezienie ludzi, ktorzy sie
    na tym znaja bedzie bardziej kosztowne niz zbudowanie calej
    infrastruktury w oparciu o Windows.
    Moim zdaniem koszt utrzymania calosci przy takiej skali w 90% bedzie sie
    skladal w utrzymaniu ludzi to wspierajacych . A zdecydowanie latwiej
    znajde czlowieka, ktory bedzie pod windowsem potrafil powiedziec pani
    Lusi dlaczego jej drukarka nie drukuje niz pod linuksem.