  • Data: 2012-08-09 12:11:06
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.08.2012 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:

    > Czyli koszty++.

    Jednolite środowisko to koszty--

    A koszt wdrożenia? Jest, a jakże. Wdrożenia Tivoli też nikt Ci za friko
    nie zrobi, a dorzuć jeszcze sobie licencje. A czy się opłaci?
    Od tego są odpowiedni ludzie, żeby umieli policzyć.

    Sorry, ale ja nie proponuję wdrożenia w korporacji Linuksa
    w postacji "Pan Henio biega i instaluje wszystkim Ubuntu".
    Kalkulujesz, wybierasz Novella z ZenWorksem, RedHata ze Spacewalkiem
    czy Satellite, firmę wdrażającą i jedziemy z koksem.

    > Nie, po prostu zauważam że jest też na Windows (bo nie dopowiedziałeś).

    Chciałeś rozwiązania dla Linuksa. Nie zaznaczyłeś, że ma
    być "tylko dla Linuksa".

    > Oczywiście. Koszty++.

    Wyjaśnisz, jak posiadanie na dekstopach korporacyjnych fafnastu
    "głównych dystrybucji" zamiast jednej zmniejsza koszty?
    Jak już wspomniałem, o Panu Heniu nie mówimy.

    > I to jest wada.

    To, że masz wybór? Z pewnością dla niektórych tak.
    Osiołkowi w żłoby dano...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.