  • Data: 2012-08-09 12:15:44
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-09 12:11, Dominik & Co pisze:

    > Jednolite środowisko to koszty--
    >
    > A koszt wdrożenia? Jest, a jakże. Wdrożenia Tivoli też nikt Ci za friko
    > nie zrobi, a dorzuć jeszcze sobie licencje. A czy się opłaci?
    > Od tego są odpowiedni ludzie, żeby umieli policzyć.
    >
    > Sorry, ale ja nie proponuję wdrożenia w korporacji Linuksa
    > w postacji "Pan Henio biega i instaluje wszystkim Ubuntu".
    > Kalkulujesz, wybierasz Novella z ZenWorksem, RedHata ze Spacewalkiem
    > czy Satellite, firmę wdrażającą i jedziemy z koksem.

    Tylko w takich firmach robi się inaczej - potrzebujemy oprogramowanie
    takie to a takie, kto je dostarcza, kto wdraża i na jakim systemie i
    dopiero liczy się koszty. Jednym sie opłaci jedno innym drugie, ale
    zaczyna się zawsze od oprogramowania, a potem patrzy na system. Dlatego
    pisałem już - sam brałem udział we wdrożeniach linuksa w bankach. Ale tu
    najpierw wybierało sie oprogramowanie, a potem decydowało się o
    platformie na której ma działać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl