    Date: Sun, 05 Aug 2012 20:46:37 +0200
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 2012-08-05 13:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Fanboje miksoryfa.
    widzę, że jesteś mocno uprzedzony...
    Windows jest zły bo to windows :)

    > Och, tajemnicza twarz w lufciku... Jak "cool".
    >
    > ??

    > Ależ właśnie o tym - łatwość obsługi systemów dla użytkownika.

    :) Interfejs użytkownika jest mało istotny z punktu widzenia
    poniesionych kosztów :)
    To nie formatka dostępu do BD :)
    O czym w ogóle mówimy? System operacyjny, jego koszt to kuźwa malusieńki
    procent utrzymania IT w firmie i nie jego cena decyduje o wdrożeniu lub
    nie w jakiejś korporacji.
    Koszt Windowsa jest pomijalny.
    W miejscu gdzie pracuje używany jest XP, od 10 lat?
    W tym czasie dwa albo trzy razy wymieniany sprzęt miałem, XP ten sam.
    Druga sprawa, partnerów biznesowych z którymi wymienia cała firma
    dokumenty, rożnej maści i formatów, a przez to używanych aplikacji jest
    ogromna.
    Co? Zobowiązać partnerów do używania aplikacji linuksowych? A pewnie się
    okaże, że połowy odpowiedników nie ma. Można robić konwersję formatów,
    ale czy wszystkich? Wątpię. Szybko firma by wróciła do windowsa, albo
    utworzyła dział standaryzacji dokumentów :)))
    Linuks z uwagi na powszechność na biurkach to PORAŻKA dla każdej
    większej firmy, w tym policji.
    A zakup windowsa podyktowany był kosztami właśnie i łatwością wdrożenia
    i powszechnością.
    Decyzję pojął ktoś kto o tym wiedział ;-) Świadomie czy nie :)