  • Data: 2017-10-23 21:02:49
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-10-17 o 16:06, RadoslawF pisze:

    > W synagodze w Polsce? Już nie wiem to fantazja czy głupota.
    > I dla przypomnienia, pobili go bo chciał wejść do miejsca które
    > zawłaszczyli ochroniarze na czas przebywania tam wycieczki z Izraela.

    Nie mamy zielonego pojęcia, jak to wyglądało i czy zawłaszczali ją, czy
    nie. Tak czy inaczej wiele razy tu pisałem, że jak Ci się działania
    jakiś służb bezpieczeństwa nie podobają, to się s gę pisze, a nie wdaje
    z nimi w bijatyki, to to w jeden sposób może się tylko skończyć.

    Trzeba by było ustalić,jaki status mieli ci ochroniarze w danym miejscu.
    Bo kluczowym tu jest ustalenie ich statusu prawnego. Może na czas pobytu
    w Synagodze tamtej wycieczki zostali wynajęci przez zarząd synagogi i
    stanowili wewnętrzną służbę ochrony? Ale to są tylko moje dywagacje.
    > Ty dyskutujesz o rzeczach o których nie wiesz.

    Wątpię, byś i Ty dysponował innymi, niż publicznie dostępne dane. Stad
    ja staram się pokazać, ze istnieją inne, niż przedstawiane przez
    dziennikarzy możliwości.

    > Wielokrotnie dochodziło do skarg mieszkańców których ochroniarze
    > nie wpuścili na ulice przy której mieszkali. Głośno się zrobiło
    > jak nie wpuścili miejscowego komendanta policji.

    Ale tam była jakaś impreza masowa? Czy goście tak sobie blokowali ulice?

    > Ale dalej szukaj usprawiedliwienia dla policji tłumacząc dlaczego
    > na ulicach naszego miasta rządzą ochroniarze z innego kraju.

    Są momenty, w których mogą.