  • Data: 2017-10-23 16:06:56
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie chcieli go skontrolować na bramce bezpieczeństwa.

    W synagodze w Polsce? Już nie wiem to fantazja czy głupota.
    I dla przypomnienia, pobili go bo chciał wejść do miejsca które
    zawłaszczyli ochroniarze na czas przebywania tam wycieczki z Izraela.

    > Zdaje się, że chodziło nie o mieszkańca. Dyskutujemy o rzeczach, o
    > których niewiele wiemy. Próbujesz się opierać na tym, co wyczytasz w
    > Internecie, a ja po prostu niewierze w te opowieści.

    Ty dyskutujesz o rzeczach o których nie wiesz.
    Wielokrotnie dochodziło do skarg mieszkańców których ochroniarze
    nie wpuścili na ulice przy której mieszkali. Głośno się zrobiło
    jak nie wpuścili miejscowego komendanta policji.
    Ale dalej szukaj usprawiedliwienia dla policji tłumacząc dlaczego
    na ulicach naszego miasta rządzą ochroniarze z innego kraju.