  • Data: 2017-10-23 00:05:49
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Radek! Weź i pomyśl czasem,co piszesz? Prezydent Polski z Prezydentem
    > Izraela układali sie w sprawie mordobicia? Już pomijam to,że przecież
    > musieli by taką umowę gdzieś opublikować, bo inaczej ktoś by tych
    > ochroniarzy mógł po prostu powystrzelać.

    Dlaczego ty tego nie zrobisz?
    Dyplomaci umówili się w sprawie statusy ochroniarzy wycieczek młodzieży
    z Izraela. I kto miałby ich powystrzelać skoro oni mają broń
    a obywatelem komendanci policji tego "przywileju" odmawiali
    przez wiele lat.

    > Z mojego doświadczenia wynika, że przeważnie to wygląda tak, że sam
    > poszkodowany nieświadomy tego, że ochrona m pewne uprawnienia wynikające
    > z ustaw prowokuje problem. Piszę przeważnie i celowo nie odnoszę się do
    > żadnej z wyżej omawianych sytuacji, bo to trzeba by było zbadać po
    > prostu. Również rzekomy brak reakcji Policji. Przykładowo, czy to nie
    > była impreza masowa, w obrębie której działały służby organizatora - tam
    > Policja interweniuje w określonych w ustawie przypadkach.

    Czyli miejscowy żyd który chciał wejść do miejscowej synagogi
    sprowokował ochroniarzy chęcią wejścia?
    A tłumaczenie niewpuszczenia mieszkańca na ulice na której mieszka
    bo może tam była jakaś impreza sporo mówi o twoim sposobie
    rozumowania.