eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto ma obowiazek zapewnic lokal zastepczy i z jakiego paragrafu? › Re: kto ma obowiazek zapewnic lokal zastepczy i z jakiego paragrafu?
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto ma obowiazek zapewnic lokal zastepczy i z jakiego paragrafu?
    Date: Fri, 30 Dec 2005 00:44:38 +0100

    > komu? w jakiej sytuacji?

    Ok, chodzi o to, ze spoldzielnia odmawia sprzedazy lokalu uzytkowego.
    Powoluje sie w pismie odmownym na regulacje wewnetrzne, ktore daja
    pierwszenstwo do tego lokalu osobom, ktore nie placa czynszu, dla ktorych ow
    lokal ma byc adaptowany na cele mieszkalne. Podwazajac merytoryczna wage
    argumentu z pisma odmownego chyba mozna byloby rozpoczac jakies utarczki ze
    spoldzielnia, totez chcialbym dowiedziec sie, z jakiego paragrafu
    spoldzielnia moze domniemywac swoj obowiazek zapewniania takowych lokali
    zastepczych - i tlumaczyc nim odmowe sprzedazy lokalu uzytkowego.

    > zapewne odpowiedzi znajdziesz w ustawie o ochronie praw lokatorów

    Szukalem, niestety prawnikiem nie jestem i cholernie mi trudno poruszac sie
    po tych gmatwaninach. Bylbym wdzieczny za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Tiger