  • Data: 2007-07-12 16:33:55
    Temat: Re: kryptoreklama
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> writes:

    > No i kto nie zna tematu może poczytać. Nie rozumiem dlaczego
    > napisałeś że strony domowe nie mogą zawierać kryptoreklamy - mogą
    > jak najbardziej.

    Tylko że to już nie są strony domowe, ale strony wyglądające jak
    strony domowe, za prowadzenie których autor pobiera wynagrodzenie.
    Strona domowa to strona domowa.

    Nawiasem mówiąc, to zahacza to o moje wcześniejsze pytanie o koncesje
    na prowadzenie portali internetowych.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl