    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Date: Fri, 23 Jul 2010 22:01:55 +0200

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > No ktoś ją dostrzegł,

    Tak, ktoś, kto najwyraźniej nie ma w życiu większych problemów.

    > W dodatku ośmieszasz samego siebie, nie potrafiąc dyskutować
    > merytorycznie i przedstawiając argumenty o ośmieszaniu.

    Ależ dyskutuję merytorycznie wykazując Ci, że skoro zakładasz, że
    niewidoczna gołym okiem różnica 2 pkt. w wielkości kratki ma wpływ na
    decyzję wyborców, to sam siebie - jako wyborcę - ośmieszasz.
    Ja osobiście na wyborach nie zwracam uwagi na grafikę, układ liter czy
    wielkość czcionki na karty wyborczej.

    > Nie, bo ja miałem zadeklarowane preferencje wyborcze bardzo silne.

    Dlaczego więc zakładasz, że inni takich preferencji nie mieli?
    I dlaczego zakładasz, że nawet jeśli nie mieli, to akurat kierowali się
    wielkością kratki, a nie kolejnością nazwisk na karcie, brzmieniem głosu
    czy kolorem oczu kandydata?

    > Owszem, kolejnością również, jednak ta jest losowana przez życie i chyba
    > nie istnieje jak na razie sensowne rozwiązanie na kolejność.

    Na pewno by się znalazło, jednak nikt rozsądny nie zakłada, że kolejność
    nazwisk (podobnie jak różnica w kratkach) ma jakiekolwiek znaczenie przy
    wyborze kandydata.

    > O wielki pozwól mi oddać ci pokłon.

    Przecież to był Twój wymysł, że odsetek narodu nie myśli, tylko wybiera
    losowo.
    Ja ich tylko nazwałem po imieniu, bo do normalnych, tacy ludzie na pewno
    nie należą.

    K.