  • Data: 2021-10-13 07:35:08
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja też, ale to nie taka sytuacja MZ. Potencjalnie. Bo w końcu nie
    > wiem czy matkom o to chodziło.

    Jest podobna. Przecież nie sądzisz, że dzieciak w wieku 8 lat pójdzie
    bronić niezależności sądownictwa, sypiąc paragrafy konstytucji na
    poparcie swoich tez - tego nawet większość demonstrantów nie zrobi
    (przynajmniej nie z pamięci)? Policjant ma działać w ramach prawa a
    prawo nie zabrania zabierania dzieci na protesty/manifestacje poparcia.
    Więc na podstawie prawa - niech policjant oddala się od dziecka w
    podskokach.

    Problem w tym, że definicja policjanta została oficjalnie zastąpiona
    definicją aspiranta "siadaj kurwo" kulsona. Podobnie jak na szybko
    zmieniono rozporządzenie (wbrew konwencji) "co ma" straż graniczna. I
    ludzie mają prawo przeciw temu protestować. Też mi się nie podoba najazd
    "ciapatych" (i nie mam na myśli tylko religii a ogólnie tamte rejony) bo
    widziałem jak to u nich wygląda i może na wycieczkę, to nawet fajnie
    pojechać, ale w polsce nie chciałbym tego mieć na codzień. No ale
    konwencja jest konwencja, nie podoba się to można wypowiedzieć. Ponadto
    wysyłanie dzieciaków z powrotem do lasu bez zapewnienia im żarcia i
    pomocy medycznej na minusowe temperatury w nocy to jednak barbarzyństwo
    (niezależnie od tego, że łamanie prawa). Tym bardziej, że nie chodzi tu
    o brak środków, bo są ludzie i organizacje co chcą się tego podjąć a
    rząd im to skutecznie utrudnia. Także jak państwo z jednej strony wysyła
    dzieciaki do lasu, ryzykując realnie ich zdrowie i życie, a z drugiej
    strony przypierdala się do protestujących (obie rzeczy z naruszeniem
    prawa) to sorry, ale skurwysyństwo trzeba tu nazwać po imieniu.

    Dzieciaki z kredą miały rację i na ludzkim poziome pewnie były nawet
    tego świadome. Pomoc medyczna należy się jak psu buda niezależnie od
    tego czy jesteś legalnie czy nie. Zgodnie z procedurami należało
    dzieciaki z lasu zbadać - tylko zapewne żaden lekarz by ich nie wypuścił
    z powrotem do lasu, więc wprowadzono stan wyjątkowy żeby nikt
    skurwysyństwa władzy nie widział.

    > Już trochę w nim lata.

    Ale wcześniej wiedział o tym głównie konserwator, a teraz z kratek
    wentylacyjnych ludziom zaczęło jebać gównem:P

    --
    Shrek