  • Data: 2021-10-13 13:02:57
    Temat: Re: kreda
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Co złego było w pisaniu kredą na chodniku?

    Nawet gdyby tam były treści "homofobiczne"?

    Większość wersji obrony zachowania policjantów sprowadza się do
    "wątpliwości" czy politycznie bardzo bojowe zachowanie "dzieci poniżej
    lat 13" było spontaniczne czy "mocno zainspirowane" przez prawnych
    opiekunów lub inne osoby dorosłe.

    Mi interpretacja że dzieciom poniżej lat 13 *wolno* pisać kredą polityczny
    przekaz dnia tam gdzie "będzie najbardziej nośny" niespecjalnie
    przeszkadza jak będzie stosowana konsekwentnie w obie/wszystkie strony.

    "Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".

    --
    A. Filip