  • Data: 2007-09-05 15:47:43
    Temat: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej
    Od: "se" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwierzytelnianie na podstawie karty i dekodera. Bardzo trudna sprawa do
    > obejscia, choc jak sadze nie niemozliwa.

    Zawsze mnie to ciekawiło, ale skoro sygnał cyfrowy zawiera kodowanie tzw
    silne kryptograficznie, to nie wiedzę szansy złamania. Hasło rozszyfrowujące
    jest ukryte w układzie scalonym i jeśli są sposoby żeby jakoś, może nie
    przez prześwietlenie, ale przez wykorzystanie sygnałów serwisowych dostać
    odpowiedź z układu scalonego to on wtedy poda to hasło. Był kilka miesięcy
    temu program na discovery o inżynierze, który z dużym trudem w ten sposób
    włamał się do układu scalonego kart płatniczych i sklonował taką kartę
    umożliwiając nielegalny dostęp. Chyba chodziło o kogoś kto testował
    zabezpieczenia w takich kartach na zlecenie ich producenta.