  • Data: 2007-09-06 20:12:55
    Temat: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej [OT]
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wez pod uwage, ze sygnal dzielisz na dwa, wiec juz masz spory spadek.
    > Dobrze zrobiony rozgaleznik powinien miec ok. 3dB spadku. Jak "efy" sa
    > kiepsko zamontowane na kablu i kabel tez cienki to spokojnie dojdzie do
    > 10dB.

    A jakie znaczenie ma tu "cienki" kabel?
    Czyzbys chcial tym kablem dostarczac bardzo duzy prad? Sygnaly z kabla
    antenowego sa niskiego napiecia oraz niskiego natezenia, sa natomiast
    wysokiej czestosci i wazne jest by o to zadbac aby nie spowodowac za duzych
    zaklucen. Czy pociagniesz to kablem "cienkim" czy "grubym" ma to male
    znaczenie, zwlaszcza jesli mowily o odcinkach kilku metrowych.
    ja na twoim miejscu, bym raz jeszcze wszystko rozebral i jeszcze raz to
    dokladnie polaczyl. Najprawdopodobniej ekran kabla nie zostal polaczony z
    wtykiem, lub zwiera z zyla sygnalowa.

    > I tak zrobie to aktywnie :)

    I wzmocnisz rowniez zaklucenia... ewfekt marny.
    Najpierw wyeliminuj ewentualne bledy, bo naprawde sygnal z kablowki powinien
    byc na tyle dobrej jakosci i mocny, ze rozgalezienie go na dwa, trzy
    gniazdka nie powinno w zaden widoczny golym okiem sposob zmniejszyc jakosc
    odbioru.