  • Data: 2007-09-06 12:17:40
    Temat: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen pisze:
    > by jedynie
    > pokazac jak prosto jest to mozliwe do zrealizowania. Przy odpowiednich
    > checiach mozna nawet to tak zrbic, ze nikt nie zauwazy, a operator kablowki
    > nie stwierdzi zadnych strat na kablu!

    Jeżeli pomiaru strat będzie dokonywał na zasadzie większego śnieżenia
    podczas oglądania TV TRWAM to pewnie tak

    Jesli to ktos wykona beznadziejnie, to
    > w ciagu 2-3 dni bedzie wizyta serwisanta z kablowki:))

    Mój wujek ma kablówkę z TOY'i, zrobił małe przemeblowanie i postanowił
    podłączyć telewizor w sypialni. Poszliśmy do specjalistycznego sklepu,
    kupiliśmy specjalny nisko stratny trójnik oraz również nisko stratny
    kabel. Całość montowana na tzw wtykach typu F (nakręcane).
    Podłączyliśmy, wszystko działa bez problemu, oba TV odbierają bardzo
    ładnie. Mija 15 minut!!! Telefon z kablówki z pytaniem co grzebaliśmy
    przy instalacji.

    Tak to wygląda w nowoczesnych sieciach kablowych.

    Więc takie bajdurzenie o szpilkach to już z troszkę urban legends. No
    chyba że instalacja kablowa pamięta czasy Jaruzelskiego.

    p,M