    From: "diok" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież forum
    Date: Wed, 15 Aug 2007 11:39:40 +0200

    Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f0128l$q6r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam

    > Niedawno skradziono mi forum dyskusyjne (hehe). Wiem, że to niby
    > głupota,
    > ale boli gdy efekt długotrwałej pracy jest wykorzystywany przez
    > złodzieja,
    > już nie mówiąc o tym, że popularne forum z wieloletnią tradycją jest
    > jednak
    > warte sporą kasę.
    >
    > Nieco o sprawie
    >
    > [...]

    A co zrobić, w sytuacji w której "złodziej" oddał forum "właścicielowi",
    forum które kwitło, na którym codziennie pisali ludzie, dzięki któremu
    poznawali się, organizowali zloty, spotykali się, i "właściciel" tak to
    forum rozwinął, że teraz prawie nikt tam nie pisze? Gdzie mają się
    podziać Ci ludzie? Gdzie podział się dawny klimat i czar? Czy
    "właścicielowi" nie powinno być przykro? Przykro, że coś popsuł...

    Zwłaszcza, że to nie pierwsze pretensje "właściciela" wysuwane pod
    adresem osób prowadzących udane serwisy internetowe...

    Pozdrawiam,
    diok