  • Data: 2007-11-04 19:29:12
    Temat: Re: koszty zakupu 0.00 PLN
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 21:36, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > No tak, ale tutaj najprawdopodobniej mamy do czynienia z chwilowym
    > błędem w jakimś sklepie internetowym, oraz cwaniaczkiem, który akurat
    > ten błąd zauważył i chce wykorzystać.
    >
    > --
    > Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?http://pracownik.blogspot.com

    Ja również znalazłem taki "błąd" na stronie sklepu internetowego.
    Chciałem poznać cenę pewnego produktu więc brnąłem w procedurę kupna w
    wyniku której otrzymałem maila, że nabyłem daną rzecz za 0zł.
    Oczywiście pózniej otrzymałem maila z faktyczną ceną tegoż produktu.
    W odpowiedzi przeprosiłem za to, że pozwoliłem sobie zakpić...
    Poprosiłem również aby właściciel sklepu zamieścil zamiast ceny 0,00zł
    informację np. "cenę produktu prześlemy mailem"

    Dowiedziałem się, że taka jest specyfika działania tego sklepu i że
    właściciej nie widzi w tym nic dziwnego. Sytuacja miała miejsce w
    lutym tego roku i nie zmieniła sie do dziś.