  • Data: 2006-03-13 08:07:21
    Temat: Re: koszty procesowe
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odesłałem sprzęt na swój koszt i po 2 tygodniach czekania otrzymałem zwrot
    > niestety pomniejszony o kilkadziesiąt zł.

    rozumiem ,ze urwali z ceny towaru ?

    > Wygląda na to że firma nie bardzo chce mi zwrócić resztę wiec zastanawiam
    > się na pozwem do sądu. Pytania praktyczne:
    > 1. Postępowanie uproszczone na drukach urzędowych ?

    o wydanie nakazu w poste p upominawczym

    > 2. Co mogę doliczyć do kosztów: wysyłke poczki, wysłanie wezwania do
    > zapłaty (fax wystarczy czy musi być polecony) ? odsetki ustawowe? co
    > jeszcze?

    nalezy Ci sie zwrot ceny towaru z odsetkami ustawowymi od dnia nastepnego po
    dniu , w ktorym powinni zwrocic Ci kase

    chce żeby było jak najwięcej za 'prosprzedażowe podejście do
    > klienta'.

    nie ma znaczenia podejscie
    >Co to jest "zwrot kosztów procesowych według norm przepisanych"

    wpis, koszty zastepstwa , biegly itd itp... generalnie koszty poniesione w
    toku postepowania

    pozdrawiam