  • Data: 2014-05-23 10:00:50
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Nie zrozumiałeś? Trudno. Analizuj sobie dalej manipulacje stokrotki i
    > pallada samodzielnie. Ja nie mam zamiaru.

    Zrozumiałem zrozumiałem.
    Merytoryka cie nie interesuje.
    Wiec pozwoliłem sobie na frywolne podsumowanie rozmowy.

    > Nie. Unikasz odpowiedzi, a pytanie jest proste:
    >
    > Którą partię poprzesz w najbliższych wyborach?

    Odpowiedz tez jest jasna, szkoda, ze sam do niej nie doszedłes.
    Odpowiedz brzmi: nic ci do tego!

    > Jeśli nie odpowiesz, to uznam cię za tchórza, który boi się przyznać do
    > swoich poglądów. Mam do tego prawo i z niego skorzystam.

    Mozesz sobie nawet mnie uznac za kaleką, homoseksualna kobietę...
    JKM miałby uzywanie.

    > Jak "baba" - tchórzliwie kluczysz bo nie chcesz otwarcie przyznać do
    > swoich poglądów politycznych.

    Ale my tu nie rozmawiamy o moich poglądach.
    Pomyliło ci się.
    Chodzi o poglądy kandydata...