  • Data: 2014-05-23 13:24:53
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:llnakc$qce$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy możesz, Agnieszko, podać ciąg logiczny doprowadzający do wniosku, że
    > "demokracja tego nie zabrania"?
    >
    > Bo wydaje mi się, że czy tego zabrania, czy nie, decyduje wola większości,
    > a nie jakaś immanentna cecha "demokracji".
    >
    > To znaczy, że gdybyśmy tutaj na grupie przegłosowali, że Budzik ma podać,
    > to musi podać.

    Demokracja nie zabrania zadawania pytań. Nie zabrania też zadawania pytań i
    dodawania do tego nieuprawnionych czy głupich komentarzy. Dlatego, to co
    robi niebieski, mieści się w kanonach demokracji. Czy się mieści w granicach
    rozsądku, dobrego smaku, czy czegokolwiek innego - to już kwestia
    indywidualnego odbioru.
    Budzik ma prawo nie odpowiadać na pytania o swoje przekonania polityczne.
    Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego. I grupa dyskusyjna nie jest w stanie w
    tym zakresie niczego przegłosować.

    Agnieszka