  • Data: 2014-05-23 13:15:18
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-23 12:56, Agnieszka pisze:
    > Nie zabrania. Zapytałeś, dostałeś odpowiedź. Zapytałeś ponownie, dodając
    > do tego własną obciążającą opinię. Tego też demokracja nie zabrania.
    > Dalszy ciąg już tylko świadczy o poziomie dyskutantów.

    Czy możesz, Agnieszko, podać ciąg logiczny doprowadzający do wniosku, że
    "demokracja tego nie zabrania"?

    Bo wydaje mi się, że czy tego zabrania, czy nie, decyduje wola
    większości, a nie jakaś immanentna cecha "demokracji".

    To znaczy, że gdybyśmy tutaj na grupie przegłosowali, że Budzik ma
    podać, to musi podać.

    --
    Liwiusz